Deel dit artikel:

Oplossing voor MijnWatersportverbond inlogproblemen

Vanaf nu is het mogelijk om op één e-mailadres meerdere logins te gebruiken voor MijnWatersportverbond. Handig als uw zoon of dochter zonder e-mailadres ook wil inloggen!

Sinds jaar en dag was het niet mogelijk om separate logins te creëren die gelinkt zijn aan één enkel mailadres. Denk hierbij aan een vader of moeder die zelf zeilt (en dus een login voor MijnWatersportverbond heeft), maar ook een zoon en/of dochter die weliswaar (nog) geen eigen e-mailadres heeft, maar wel een wedstrijdlicentie, certificaat of wat dies meer zij. Het was tot vandaag niet mogelijk om deze zoon of dochter een inlog te geven voor MijnWatersportverbond.

Dit kan nu wel. Heeft u een zoon/dochter/relatie die nu niet kan inloggen, maar dat wel zou moeten kunnen? Mail naam en lidnummer van persoon voor wie een login aangemaakt moet worden naar wedstrijdsport@watersportverbond.nl en geef aan welk email adres voor die persoon gebruikt moet worden (nb: dit kan dus een mail adres zijn dat al bij ons in gebruik is).

Wij berichten dan binnen enkele dagen wat de user ID en password van deze persoon zijn (dit bericht wordt verstuurd aan het opgegeven mail adres).

Let op: volgend jaar komen er geen licentie passen meer. Om aan te tonen dat een persoon een geldige licentie heeft en/of lid is bij een aangesloten vereniging, is inloggen vanaf 2020 de enige juiste methode. Controleer of uw inloggegevens nog werken. Lukt het niet? Maak vooral GEEN NIEUW account aan, maar bericht ons van uw probleem 06 28567828 / wedstrijdsport@watersportverbond.nl en wij fixen het!

naar boven